De 3 daagse hel: Bocas del Toro --> Amsterdam - Reisverslag uit Dijkerhoek, Nederland van Celien Jansen van der Sligte - WaarBenJij.nu De 3 daagse hel: Bocas del Toro --> Amsterdam - Reisverslag uit Dijkerhoek, Nederland van Celien Jansen van der Sligte - WaarBenJij.nu

De 3 daagse hel: Bocas del Toro --> Amsterdam

Door: Celien

Blijf op de hoogte en volg Celien

14 Mei 2016 | Nederland, Dijkerhoek

Na het grote avontuur bij Floating Doctors had ik samen met 5 artsen uit Londen een hostel geboekt voor het weekend om lekker te genieten van het mooie weer. Vrijdagavond toen we aankwamen waren we na het eten zoooo moe dat we toch maar vroeg zijn gaan slapen (voelde heel saai). Maar toch maar goed dat we die avond niet zijn gaan feesten want die ochtend werd ik opeens ziekig, ik had hoofdpijn, zere ogen en een schorre stem. Ik dacht eerst dat het vast en zeker door de airco zou komen. Maar de middag naderde en ik voelde me steeds slechter, ohnee... Toch maar ff een dutje dan. Toen ik wakker werd, had ik er ook nog koorts bijgekregen! Getver, die hitte en harde werken die week waren toch iets teveel geweest :(. Wel 1 voordeel: ik zat er met 5 dokters! Dus gratis consultje werd mij: oogdruppels, paracetamol, ibuprofen en slaap voorgeschreven. Het was helaas wel een echt griepje dus zaterdag en zondag hele dag in bed gelegen en me mentaal voorbereidende over mijn hell reis naar huis. Want ik moest die zondagavond om 5 uur een 12urige nachtbus nemen naar Panama-City, daarna 7!! uur wachten op mijn vlucht naar de Dominicaanse republiek, daar weer 6!! uur wachten op mijn vlucht naar Parijs van 10 uur, in Parijs was het meer rennen voor eindelijk mijn laatste vlucht naar Amsterdam. Dit allemaal doorstaan met behoorlijke koorts... Het zou zowieso een hell reis worden maar met koorts was het bijna onmogelijk, het zwaarste wat ik ooit heb gedaan. Klaag klaag klaag. Maar ik ben thuis! Gelijk dinsdag in bed gekropen en geslapen als een roosje. Als je zo ziek bent op reis besef je je wel wat voor luxe het is om een fijn bed te hebben, goeie douche en een lieve mammie die voor je zorgt haha..

Het is inmiddels alweer zaterdag en nog steeds niet helemaal op en top. Maar de reis was het waard, het was geweldig en zou morgen wel weer weg willen naar het volgende avontuur. De levensstijl van een reiziger bevalt me wel, ik zou dit maanden of wel jaren kunnen doen. Als reizen gratis was, kwam ik nooit meer terug (oke misschien voor kerst ofzo). 1 voordeel van ziek zijn: Je beseft je even dat nederland toch niet zo slecht is en misschien heb ik daarom nog niet zo'n enorme heimwee. Maar hij is er wel hoor! :P En zal dat altijd blijven voelen als ik niet op reis ben...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Celien

Actief sinds 15 Juli 2015
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 101259

Voorgaande reizen:

15 Juli 2017 - 06 Augustus 2017

Celien's adventures in Cuba

28 Oktober 2016 - 06 November 2016

Celien's adventures in Morocco

16 Juli 2016 - 11 Augustus 2016

Celien's adventures in Malaysia and Singapore

14 April 2016 - 10 Mei 2016

Celien's Adventures in Panama

16 Juli 2015 - 30 Augustus 2015

Celien's Adventures in Brazil

Landen bezocht: