Daar gaan we! - Reisverslag uit Dijkerhoek, Nederland van Celien Jansen van der Sligte - WaarBenJij.nu Daar gaan we! - Reisverslag uit Dijkerhoek, Nederland van Celien Jansen van der Sligte - WaarBenJij.nu

Daar gaan we!

Door: Celien

Blijf op de hoogte en volg Celien

15 Juli 2015 | Nederland, Dijkerhoek

Een aantal maanden geleden begon het idee, Brazilië.
Sinds ik me kan bedenken is het mijn droom geweest om te reizen, de wereld te zien. Mijn lijstje van landen en plekken die ik wil zien is nu al zo lang, dat als ik het af wil werken, ik nu mag beginnen met reizen en de rest van mijn leven door moet gaan met een boel geld groeiende op mijn rug.

Na de havo, op 16 jarige leeftijd, was het plan om een tussenjaar te nemen in Nieuw-Zeeland. Doordat de studiefinanciering afgelast zou worden en ik eigenlijk toch wel een beetje jong was heb ik uiteindelijk besloten dit uit te stellen en na mijn opleiding een jaar weg te gaan. Maar zoals de meesten weten, ik heb geen geduld, en kon dus ook niet nog zo lang wachten. Het moest nú, liever gisteren dan morgen. Dus toen kwam het idee, even tussendoor 6 weken Brazilië, dit land staat al heel lang boven aan mijn lijstje. Het feit dat daar familie woont heeft mij over de streep getrokken, de drempel werd hierdoor een stuk kleiner. Nadat ik internet heb afgestruind en de lonely planet binnenstebuiten is gekeerd zijn de vliegtickets geboekt. Er ligt nu een voorlopig plan, alles kan nog veranderen, maar ik hou jullie op de hoogte!

Morgen is het zover, dan begint het avontuur met een 12 uur lange vliegreis naar Sao Paulo!

  • 15 Juli 2015 - 15:10

    Sjonnie:

    leuke text en dit ga ik regelmatig bekijken!
    Vertrouw op jezelf en geniet!

  • 16 Juli 2015 - 13:33

    Brigit Jansen Van Der Sligte:

    Succes lieverd, heel veel plezier, geniet er lekker van, zal je met plezier volgen :-)

  • 17 Juli 2015 - 20:47

    Ingrid:

    Hallo celien
    We gaan je volgen vanuit broekland.
    We wensen je veel plezier en geniet ervan.
    Martin en ingrid

  • 18 Juli 2015 - 06:07

    Hens, Hanneke, Tiem, Duuk En Liz:

    Geniet ervan Celien! Leuk om je hier te volgen!

  • 18 Juli 2015 - 16:41

    Opa En Oma Jansen Van Der Sligte:

    opa en oma volgen jouw van uit boskamp
    geniet van de tijd die je daar bent
    het is zo weer om
    opa en oma.

  • 18 Juli 2015 - 23:06

    Gert En Marian:

    Celien;
    Geniet ervan, we horen je verhalen wel en wie weet steek je nog meer familieleden aan!
    Gr. Gert en Marian

  • 20 Juli 2015 - 13:35

    Angelie:

    leuk opgeschreven celien, het wordt vast een heel mooi verslag van je avontuur.
    Heel veel reisplezier en geluk daar!
    groetjes henk, angelie, brian en daphne

  • 20 Juli 2015 - 20:37

    Gerrit Hendrik En Gerrie Rensen:

    celien, geniet ervan, wij gaan je volgen.

  • 29 Juli 2015 - 03:41

    Jenny Ebrecht:

    Leuk om je verhalen te lezen.
    veel plezier Celien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dijkerhoek

Celien's Adventures in Brazil

6 weken lang Brazilië vol met avonturen!

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2015

Blog 6

17 Augustus 2015

Blog 5 vanuit Ilha Grande

06 Augustus 2015

Blog 4!

29 Juli 2015

Hello adventure

24 Juli 2015

Week 1
Celien

Actief sinds 15 Juli 2015
Verslag gelezen: 936
Totaal aantal bezoekers 101254

Voorgaande reizen:

15 Juli 2017 - 06 Augustus 2017

Celien's adventures in Cuba

28 Oktober 2016 - 06 November 2016

Celien's adventures in Morocco

16 Juli 2016 - 11 Augustus 2016

Celien's adventures in Malaysia and Singapore

14 April 2016 - 10 Mei 2016

Celien's Adventures in Panama

16 Juli 2015 - 30 Augustus 2015

Celien's Adventures in Brazil

Landen bezocht: